Moi drodzy! Właśnie mija rok odkąd na blogu pojawił się pierwszy post i odkąd zaczęłam moją przygodę z blogowaniem. Muszę przyznać, że p...

Pierwsze urodziny bloga

11/13/2016 Far Minka 1 Comments




Moi drodzy! Właśnie mija rok odkąd na blogu pojawił się pierwszy post i odkąd zaczęłam moją przygodę z blogowaniem. Muszę przyznać, że przeszłam długą drogę i dużo się nauczyłam, a na pewno jeszcze wiele przede mną, jeśli wystarczy mi sił i czasu,by tę przygodę kontynuować. Dzięki tej stronie pierwszy raz zdarzyło mi się grzebać w HTMLu, założyłam konta na instagramie, pintereście, twitterze i poznałam Google+. Dowiedziałam się też co nieco o funkcjonowaniu blogosfery, o której kiedyś nie miałam zielonego pojęcia. Jednym słowem: dzięki temu blogowi poszerzyłam swoje horyzonty. Jest on dla mnie również motywacją do samorozwoju, drążenia wielu tematów i poszerzania wiedzy zawodowej, gdyż nigdy nie piszę dla Was o niczym, czego nie jestem pewna i czego najpierw nie sprawdzę w obiektywnych i pewnych źródłach. Mam nadzieję, że tak jak mnie przynosi wiele radości pisanie tego bloga, tak i Wam sprawia przyjemność jego czytanie i że jest dla Was pomocny. W końcu z tą myślą został stworzony!


A teraz odrobinkę urodzinowych podsumowań:

* Od powstania bloga odwiedziliście go ok. 70 000 razy.

* Największa ilość z Was trafia do mnie z facebooka i z Google. Tych, którzy jeszcze nie polubili strony Apteki małego człowieka na facebooku, gorąco do tego zachęcam, gdyż dzięki temu możecie być zawsze na bieżąco z nowymi wpisami, a także znajdziecie tam inne ciekawe rzeczy, które tutaj nie trafiają. Na bieżąco informacje o nowych wpisach pojawiają się też na instagramie i pintereście, więc jeśli wolicie te media to tam też jestem.

* Największe zainteresowanie budziły wśród Was wpisy:

Zdrowie sprzedawane na kilogramy, czyli jak to naprawdę jest z lewoskrętną witaminą C
 
Cała prawda o saszetkach na przeziębienie
 
Ibuprofen dla juniora, czyli jak sięgnąć do kieszeni rodzica

* Wśród wpisów dotyczących typowo zdrowia dziecka przodował temat inhalacji 

* W dziale "Po godzinach" najciekawszy okazał się post: 6 akcesoriów dla dzieci, które przydały mi się najbardziej.

Na koniec chciałam Wam podziękować za to, że jesteście i czytacie. Każdy like i miły komentarz jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Pamiętajcie też, że zawsze jestem otwarta na Wasze pytania i propozycje tematów na kolejne wpisy. Jeśli jest coś o czym chcielibyście przeczytać, a co jeszcze nie znalazło się na blogu, piszcie śmiało.

Pozdrawiam
Far Minka

1 komentarz:

  1. Moje gratulacje! Życzę Ci aby takich urodzin było wiele ;)

    OdpowiedzUsuń